Tegnefeen besøger GASmuseet - lær magisk tegning på 5 minutter

Tegnefeen besøger GASmuseet -Lær at tegne på 5 minutter - kun tirsdage

Tirsdage i uge 28, uge 29 og uge 30 11-15 - Tegnefeen er på GASmuseet

Du kan også møde Tegnefeen, som på magisk vis vil afsløre tegne hemmeligheden: “Lær at tegne på 5 minutter”.

Med “Magisk Tegning” metoden bliver det både sjovt og pærelet for alle, børn som voksne, at tegne, hvad du har lyst til.

Sammen med Tegnefeen, masser af papir og kulblyanter, bliver du i stand til at tegne de sjoveste motiver fra Koksekongens rige  … dernede i Kulkælderen.

Ifølge Tegnefeen er tegning som aktivitet, generationers mest oversete og undervurderede kilde til kreativitet og læring.

Tegning bliver et af fremtidens vigtigste sprog til kreativ formidling, og med et lille drys tegnemagi, kan tegning læres af alle.

Galleri

Plads til ekstra tekst

Mauris sollicitudin fermentum libero. Duis lobortis massa imperdiet quam.. Curabitur a felis in nunc fringilla tristique. In auctor lobortis lacus.

Praesent egestas tristique nibh. Vestibulum suscipit nulla quis orci. Vivamus laoreet. Praesent turpis. In dui magna, posuere eget, vestibulum et, tempor auctor, justo.